2014. augusztus 14., csütörtök

Kritika #27



Fejléc: A fejléced egyszerű és szép, bár a lányt kicsit nagynak találom. Jobb oldal kicsit üres, nem kellett volna ennyire elhalványítani a képeket. A felírat szép, passzol a bloghoz. A gif is nagyon tetszik.
10/9
Kinézet: Nagyon szép, letisztult. A modulok jól vannak elhelyezve. Az egész blogon dominál a kék szín, nekem nagyon teszik.
10/10
Történet:  Rendkívül megtetszett. A fejlécből következtetve azt gondoltam, hogy valami török történetet írsz, de kellemesen csalódtam. Izgalmas történet, tele kérdésekkel. Tetszik, hogy minden fejezethez írsz egy idézetet.
10/10
Írás: Gyönyörűen írsz. A leírások rendben vannak, helyesírási hiba egyáltalán nincs. Tényleg nem tudok többet mondani. Ami jó az jó, nem lehet sok mindent fűzni hozzá, tehetséges vagy nagyon.
10/10
Összesen: 40/39 pont - Gratulálok!

Sajnálom, hogy ilyen rövidre sikerült írnom a kritikád, de mint ahogyan már mondtam, nem lehet mit hozzáfűzni. 


                                                                                                                                 Skylar

1 megjegyzés:

  1. Kedves Skylar!

    A fejléc egy régebbi munkám, de nekem sokat jelent, ezért egy darabig nem tervezem a lecserélését. :)
    Török? :D A fejlécen a kendő csak az álarcot akarja szimbolizálni, és ugye eltakarja a lány száját, ami azt jelenti, hogy nem beszél, vagyis titkai vannak. De valószínű, ez csak nekem jön le. :D
    Borzasztóan boldoggá tesz, hogy ennyire tetszett a blogom! Köszönöm szépen a kritikát, hálás vagyok érte!

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés